Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lili Feringa - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lili Feringa - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Lili

13 Juli 2014 | Nederland, Enschede

Zoals de titel het al zegt, het aftellen is begonnen, 19 dagen te gaan...

Gisteren een super leuk uitzwaaifeestje gehad, iedereen bedankt voor alle leuke cadeaus en de gezelligheid!

Ook bedankt voor alle financiële bijdrages, nou kan ik de aankomende dagen mooi op pad om de laatste inkopen te doen en ga ik op reis er uiteraard een paar drinken op jullie.

Net samen met tante Betty haar vlucht en onze eerste overnachting geboekt in LA, supergaaf. Ik kan nu al niet wachten om haar daar te ontmoeten.

Dit was een mooi moment om deze blog even uit te testen en zoals jullie zien gaat dat prima.

Over iets minder dan drie weken horen jullie meer van me, maar dan voor het eggie haha!

Groetjes een voorbereidende Lili die vol spanning, maar vooral erg veel zin heeft!


  • 30 Juli 2014 - 18:53

    Jacquelien:

    He lieve lili

    Fijn je vanmiddag je nog even te hebben gezien en je plannen te horen!!!
    Hele goede reis en geniet!!!!
    Liefs Jacquelien

  • 30 Juli 2014 - 22:20

    Bart:

    Hoi Lili,
    Ik heb je gevonden en me meteen ook maar even aangemeld.
    Goeie reis.

  • 31 Juli 2014 - 18:38

    Anke En Peter:

    The nigt before! Hele goeie reis morgen en we gaan je volgen. Dikke knuffel

  • 02 Augustus 2014 - 09:58

    Betty:

    Tripcase vertelt me dat je veilig bent aangekomen in Kathmandu. Pfew,wat een reis. En wat zul je moe zijn, toch meer dan 24 uur in touw.
    Erg benieuwd naar je verhalen de komende tijd. Genieten meissie,
    Heel veel liefs,
    Betty

  • 03 Augustus 2014 - 14:32

    Thea Haanstra :

    Hallo lili
    Een hele mooie en veilige reis toegewenst. Ik denk een ervaring om nooit te vergeten .
    Gr Jeen en Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lili

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 20967

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2016 - 18 November 2016

Bhutan

01 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Wereldreis

Landen bezocht: